CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 2, 2011

kikiki~

Bismillahirrahmanirrahim...
Mail...maill..laungan yang aku laungkan apabila aku tiba dirumah nenek..kelibat Mail kelihatan di sebalik pokok2 mata kucing yang sedikitpun tak endahkan laungan aku..aku agak dia tak paham apa yang aku laungkan..aku masih lagi melaungkan nama tersebut..maill..maiilll...mail kelihatan sedikit terganggu dengan panggilan aku..tapi panggilan dedak campur nisan dan rumput kehijauan lebih menarik perhatiannya..dia kelihatan sedikit pun tidak endahkan najis2 mutawassitah yg bersepah dibuang merata-rata..agak kurang asam perbuatan ko mail..aku yg kena angkut nanti..tiba-tiba..uwekkkk..uwekkkk...zikri nangis mintak susu..aiyooo~ terpisat2 biela bangun wat susu die..aishhh~  zikri utang mimpi Tieya dengan Maill!!~





abang lan dah kawin!!~ =)
barakallahulakuma utk deme...btw, umur abg lan ni 28, tapi wife die baru msuk 20..opss!~ lagi muda dari biela kot!! haha..




dah g kenduri tengah ari td, xsempat plak nak wat kuih tepung pelita..aiyooo~ pagi sok wat, sempat kot..


balik tadi kami p zoo!!~ hahaha..tah ape2..pakai baju lawo cmtu, tapi masuk zoo..cam lawak je ='p


hanya satu yang menarik perhatian biela..biela terjumpa seekor lembu yang agak girang memamah besi..biela namakan sebagai Lolo anak lelaki Bobo ..ayah dia meninggal kerana tertelan jam Bonia yg terjatuh dalam kandang tersebut..sejam biela habiskan masa memerhatikan lembu tersebut..kalo biela bawak lori, sure lembu tersebut biela angkut bawak balik umah nenek, kawan ngan Mail..haha ='p
pastu, biela perhatikan ada rombongan budak2 skola datang dgn membawa handset dan mengambil gambar sendiri dengan menggunakan taktik pembesaran lubang hidung..muka disendengkan, senyum kambing lekat duri keman,lalu ambil gambar dari atas..biasanya dilakukan oleh kanak2 yg ingin kelihatan comel..kahkahkah ='p

Lolo yang begitu comel memamah2 besi..Kalo Mail ada mesti lagi best..

kemudian, kami menaiki bot musing2 bandar melaka..biela sempat muntah hijau akibat mabuk laut walaupun ia sebenarnya adalah sungai..terima kasih kepada makcik sebelah tu kerana telah menawarkan penadol..biela sempat melambai2 orang2 di tepi dengan menjerit  "selamat tinggal orang malaysia.. gue mau pulang indon sudaa..berigap semalam PATI masa ngeteh kat mamak.." hehe~

 pemandangan dari bulan..
menaiki menara taming sari sememangnya amat mengujakan..apabila sampai atas, biela hampir2 menelepon kawan2 serta orang kampung nak memberitahu yang biela sudah sampai bulan..tapi sayang, bateri kamera low, kuat sgt amik gambar..kikiki~

sengkian~~...
oh ya! Mail tu adalah lembu nenek biela..hahaha =;p




0 comments: