CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 2, 2011

jiran oh jirann~~


encik kazen  :  salam..awak..awak watpe tu?? dah 7 petang ni awak..dekat maghrib dah..masuk2 la dalam..
saya  :  saya sedang memantau jiran2 makcik saya ni awak...entah kenapa,tiap2 petang dia suka sgt membawa anjing2nya membuang air kecil dan besar di depan rumah makcik saya ni..kaki conget2 lalu tanpa segan silu menabur..awak tau,saya rasa macam nak melayangkan segala siku2 dan kaki2 saya ke anjing2 tersebut,,tapi nanti kaki sy akan kena samak...kalau saya layangkan kaki saya kat perut jiran tu plak,takut nanti saya masuk jail..sape nak jaga budak2 saya kelas pemulihan tu..
encik kazen  :  senang aje der..malam2 lepas dipastikan tuan ajing2 tersebut tido,apa kata awak geletek anjing tersebut sampai dia terkencing selama sejam tak henti2..dan diakhiri dengan satu hentakan siku dengan style ong bak di kepala anjing tersebut..tapi sila pastikan awak tak tinggalkan bukti la..
saya  :  agak ganas cadangan awak tu..tapi sy akan pertimbangkan..

kenapa anjing2 tersebut perlu dibawa kedepan rumah makcik biela ni untuk membuang air kecil diorang?? padahal depan rumah dia pun ada pagar..hanya pasrah jela biela ni..nak lawan2 karang, dikungfunya pulak..ilmu silat biela lak tak lebih dari bukak gelanggang, tomoi setakat pakai sarung tangan, tu pun tak reti nak ikat...hahaha..padahal umah makcik, tapi biela plak nk over2 geram ngn anjing2 ni..aishhh~

0 comments: